Inge Morssinkhof

Consultant partner

De kiem voor healthcare marketing is gelegd in de periode dat ik, aansluitend op mijn studie orthopedagogiek aan de Rijskuniversiteit Groningen, werkzaam was bij Indis. Zij waren actief op het gebied van medisch-farmaceutisch onderzoek. Ik heb toen de basics geleerd van onderzoek in de medisch-farmaceutische branche. Daarnaast heb ik mij met NIMA geschoold op marketing gebied.

Ruim tien jaar ben ik actief geweest als research manager kwalitatief onderzoek bij respectievelijk Research International en MarketResponse. In die periode heb ik ‘breed en gevarieerd’ onderzoekservaring op (inter)nationaal gebied opgedaan. Mijn focus lag daarbij op kwalitatief onderzoek in de gezondheidszorg, onderwijs, (educatieve) uitgeverijen en (zakelijke) dienstverlening.

Zo’n acht jaar heb ik vervolgens als zelfstandig research consultant geopereerd. Mijn kwalitatieve onderzoek verdiepte zich in de richting van het oplossen van strategische vraagstukken met psychografisch behoefte- en belevingsonderzoek. In die periode ontmoette ik Cornelie en Jan. Gedreven door dezelfde motivatie – de mix van marketing en marktonderzoek in de gezondheidszorg – zijn we in 2006 onze onderneming samhealth (voorheen Smelik Abrahams Morssinkhof) gestart.

Mijn kracht ligt in het, samen met collega’s en klanten, zoeken naar creatieve oplossingen voor marketingproblemen. Kernwoorden die bij mij passen zijn analytisch, menselijk, creatief, intuïtief, kleurrijk, beschouwend en conceptueel.

Linkedin
inge@samhealth.nl
0031(6) 11927135

Bel: 

0343-443570

Ga naar: 

contact