We hebben een aantal methoden en technieken ontwikkeld die innovatief, beproefd en verdiepend zijn. In onze tailor-made aanpak kiezen we steeds voor die methoden of technieken die jou als klant het best bedienen.
Groepsdiscussies zijn gesprekken met 4 tot 8 personen, die inzicht geven in bestaande meningen over een bepaald onderwerp. We zien…
> Meer wetenEén-op-één gesprekken zijn bij uitstek geschikt voor de evaluatie van product- en communicatieconcepten en voor onderwerpen waaraan ‘sociale normen’ kleven….
> Meer wetenEen Market Research Online Community (MROC) is een marktonderzoek dat op het besloten samhealth platform wordt afgenomen. Deelnemers discussiëren hier online…
> Meer wetenInternetonderzoek heeft de plaats van telefonisch en face-to-face onderzoek inmiddels grotendeels ingenomen. Wij gebruiken online enquêtes onder andere voor sampositioneringsonderzoek…
> Meer wetensamsessies zijn creatieve workshops met maximaal twaalf personen. We modereren de workshops, waarbij we zorgen dat alle deelnemers na afloop…
> Meer wetenDesk research (bronnenonderzoek) wordt vaak onderschat of zelfs helemaal vergeten. Wij kennen de weg in ‘healthcare land’ en halen daardoor…
> Meer wetenBij webscraping monitoren en analyseren wij alle communicatie op het internet rond een bepaald thema. Speciale software zoekt het internet…
> Meer wetenKleinschalig Explorerend Hypothese genererend Met kwalitatief onderzoek brengen we dieperliggende drivers en barriers achter beslissingen goed in kaart. Zo’n…
> Meer wetenGrootschalig Hypothese toetsend Een kwantitatieve marktverkenning volgt vaak op een kwalitatief onderzoek. De hypothesen die uit het kwalitatief onderzoek komen,…
> Meer wetenHet samhealth platform is een uniek online health platform. samhealth adviseert klanten in het online luisteren naar en communiceren met haar stakeholders….
> Meer wetenDISC is een persoonlijkheidsanalyse die inzicht geeft waarom je handelt zoals je handelt en die maakt dat je jezelf en…
> Meer weten