Ga naar inhoud
samhealth

samhealth

Connecting markets & people

Menu

  • samhealth
    • Team
    • Abstract (English)
  • Expertises
    • DISC
    • Market Essentials
    • Market Connections
    • Connecting People
  • Klanten
    • Onze klanten
  • Richtlijnen en regelgeving
    • Privacy beleid
    • Cookiebeleid (EU)
    • Samenvatting eisen en voorwaarden ESOMAR en EphMRA
  • Nieuws
  • Contact
  • Werken bij
samhealth

Publicaties

Hieronder vindt u een overzicht van onze publicaties:

Publicaties op Zorgvisie:

  • Gemeenschapskraacht in tijden van crisis
  • De onzichtbare slachtoffers van het coronavirus 
  • Open brief: niet meer maar minder zorg 

Publicaties op Marketing in Farma:

  • HCP’s benaderen in coronatijd? Kan prima, maar gooi het over de onderzoekende boeg!
  • De patiënt centraal: feit of fabel?
  • Een interview met Ben Prins van PVW Amsterdam: hoe kan ik vat houden op mijn communicatiestrategie in de tijd van multichannel communicatie?
  • Begrijpen we wel echt wat de patiënt beweegt?
  • Nieuwe inzichten over Value Based Healthcare 
  • Waarde toevoegen aan de zorg doen we, maar eigen waarde eerst?
  • Is farma de luis in de pels van de gezondheidszorg? 
  • Nieuwe ronde, nieuwe kansen

Algemeen:

  • samhealth bestaat 15 jaar!
  • samhealth en de nuldelijnszorg
  • Kwaliteitsraad
  • De zorgconsument
  • Patient experience
  • samhealth en EenVandaag
Copyright © 2023 samhealth. Alle rechten voorbehouden. Thema Spacious door ThemeGrill. Aangedreven door: WordPress.
Beheer cookie toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}