Bedankt voor je bericht
Bedankt voor uw bericht. We zullen ons best doen om zo snel mogelijk contact met u op te nemen en uw vraag te beantwoorden. Uw geduld wordt gewaardeerd.
Met vriendelijke groet,
Samhealth
Klanten
Blog
samhealth heeft zich als adviesbureau helemaal gespecialiseerd in de zorg. Jan Smelik is, naast zijn directe werkzaamheden als managing partner van Samhealth, zeer actief in het zorgdomein, zowel in zijn woonplaats Austerlitz, waar hij een zorgcoöperatie heeft opgericht, als landelijk....
Gedrag en communicatie in de zorg ontcijferd: Ontdek hoe gedragsvoorkeuren therapietrouw beïnvloeden en verbeter de zorg voor chronische aandoeningen met praktische tips uit onze nieuwe brochure.....
Jan Smelik en Jan Kremer, leden van de Kwaliteitsraad van Zorginstituut Nederland, zien dat de coronacrisis samenwerking binnen ons zorgstelsel opeens vanzelfsprekend maakt en dat er in de samenleving een 'enorme bereidheid' is om naar elkaar om te zien....
Neem een kijkje in de wereld van de patiënt en ontdek de realiteit achter de claim dat de patiënt centraal staat. Is dit werkelijk het geval? Om dit te achterhalen heeft Samhealth op eigen initiatief een verkennend onderzoek uitgevoerd met de centrale vraag: hoe....
De patiënt is steeds meer een echte gesprekspartner in de organisatie van de zorg. Zo heeft Vasculitis International op 24 en 25 oktober jongstleden het European AAV Patient Summit 2024 georganiseerd waar dokters, verpleegkundigen en voorzitters van patiëntenverenigingen uit 11 landen bij elkaar kwamen.....
Bij Samhealth erkennen we het belang van koffie als een onmisbare energiebooster en sociale ervaring tijdens de werkdag. Daarom zorgen we ervoor dat zowel medewerkers als klanten altijd toegang hebben tot heerlijke koffie, met onze gastvrouw Marleen die de voorkeuren van onze gasten kent.....
Op mijn laatste blog over Value Based Healthcare heb ik veel reacties gekregen. Dat is fijn, omdat ik dan weet dat het gelezen wordt, en het heeft me ook in contact gebracht met één van de frontrunners van Value Based Healthcare in Nederland: Amgen.....
"Samhealth en DISCvision onthullen dat generieke marketingstrategieën van farmaceutische bedrijven minder effectief zijn in het aanspreken van medisch specialisten. Hun onderzoek benadrukt de noodzaak voor meer vakinhoudelijke expertise en cultureel maatwerk, rekening houdend met super specialisaties en culturele verschillen, om effectief te communiceren met....
Het centraal stellen van de patiënt is een hot topic. Maar hoe kun je dat doen zonder hem te begrijpen, zonder nieuwsgierig te zijn naar zijn behoeften en drijfveren?....