Bedankt voor je bericht
Bedankt voor uw bericht. We zullen ons best doen om zo snel mogelijk contact met u op te nemen en uw vraag te beantwoorden. Uw geduld wordt gewaardeerd.
Met vriendelijke groet,
Samhealth
Klanten
Blog
De uitdaging voor ons allemaal is om in deze spannende en bijzondere tijd inventief te zijn en de kans te pakken om op geheel andere wijze naar de markt en de onderneming waarvoor wij werken te kijken. Niet stil staan maar juist groeimogelijkheden creëren....
De patiënt is steeds meer een echte gesprekspartner in de organisatie van de zorg. Zo heeft Vasculitis International op 24 en 25 oktober jongstleden het European AAV Patient Summit 2024 georganiseerd waar dokters, verpleegkundigen en voorzitters van patiëntenverenigingen uit 11 landen bij elkaar kwamen.....
Neem een kijkje in de wereld van de patiënt en ontdek de realiteit achter de claim dat de patiënt centraal staat. Is dit werkelijk het geval? Om dit te achterhalen heeft Samhealth op eigen initiatief een verkennend onderzoek uitgevoerd met de centrale vraag: hoe....
Op mijn laatste blog over Value Based Healthcare heb ik veel reacties gekregen. Dat is fijn, omdat ik dan weet dat het gelezen wordt, en het heeft me ook in contact gebracht met één van de frontrunners van Value Based Healthcare in Nederland: Amgen.....
Value Based Healthcare ofwel VBHC: wie weet wat het precies betekent? Overal en nergens hoor ik tegenwoordig de oproep om te werken aan “value based healthcare”. Alle farmabedrijven vullen, op hun eigen manier en met wisselend succes, het value based healthcare denken in. Want....
Volgens de Borstkanker Vereniging Nederland is zorg op maat essentieel, maar complex vanwege de diversiteit van patiënten. Samhealth en DISCvision onderzochten hoe patiëntprofielen, gebaseerd op het DISC-model, kunnen helpen bij het herkennen van verschillende behoeften van borstkankerpatiënten, wat bijdraagt aan beter begrip en zorg....
Redacteur Cornelie Abrahams, consultant en partner bij Samhealth, ging in gesprek met de directeur van Schildklier Organisatie Nederland en tekende daar onderstaande impressie van op.....
Bij Samhealth erkennen we het belang van koffie als een onmisbare energiebooster en sociale ervaring tijdens de werkdag. Daarom zorgen we ervoor dat zowel medewerkers als klanten altijd toegang hebben tot heerlijke koffie, met onze gastvrouw Marleen die de voorkeuren van onze gasten kent.....
Het centraal stellen van de patiënt is een hot topic. Maar hoe kun je dat doen zonder hem te begrijpen, zonder nieuwsgierig te zijn naar zijn behoeften en drijfveren?....