Bedankt voor je bericht
Bedankt voor uw bericht. We zullen ons best doen om zo snel mogelijk contact met u op te nemen en uw vraag te beantwoorden. Uw geduld wordt gewaardeerd.
Met vriendelijke groet,
Samhealth
Klanten
Blog
Gedrag en communicatie in de zorg ontcijferd: Ontdek hoe gedragsvoorkeuren therapietrouw beïnvloeden en verbeter de zorg voor chronische aandoeningen met praktische tips uit onze nieuwe brochure.....
Op 15 november 2005 betrokken wij, Cornelie en Jan, ons kantoor in Maarn, op het voor onze klanten inmiddels bekende Landgoed Plattenberg. We begonnen op 1 kamer op de tweede verdieping, onder de dakbalken van de oude villa....
Het centraal stellen van de patiënt is een hot topic. Maar hoe kun je dat doen zonder hem te begrijpen, zonder nieuwsgierig te zijn naar zijn behoeften en drijfveren?....
Jan Smelik en Jan Kremer, leden van de Kwaliteitsraad van Zorginstituut Nederland, zien dat de coronacrisis samenwerking binnen ons zorgstelsel opeens vanzelfsprekend maakt en dat er in de samenleving een 'enorme bereidheid' is om naar elkaar om te zien....
Het op de markt brengen van een nieuw geneesmiddel is een complex traject dat zich over meerdere jaren uitstrekt. In elke fase van deze levenscyclus moeten farmaceutische bedrijven weloverwogen beslissingen nemen om het succes van hun product te waarborgen. SamHealth is hierbij een waardevolle....
De patiënt is steeds meer een echte gesprekspartner in de organisatie van de zorg. Zo heeft Vasculitis International op 24 en 25 oktober jongstleden het European AAV Patient Summit 2024 georganiseerd waar dokters, verpleegkundigen en voorzitters van patiëntenverenigingen uit 11 landen bij elkaar kwamen.....
De uit 2018 stammende Wet medezeggenschap cliënten zorginstellingen (Wmcz) wordt komend jaar geëvalueerd. Een mooie gelegenheid om eens goed na te denken over de (mede)zeggenschap van cliënten en hun omgeving in de zorg. Wat mij betreft gaat deze wet flink op de schop en....
De vorige editie van de Omnichannel Wijzer leverde een schat aan inzichten op. Over hoe zorgprofessionals communiceren, via welke kanalen, met welke verwachtingen en waar ze afhaken. Veel dingen wisten we eigenlijk al. Of dachten we te weten. Toch bleek het voor veel organisaties....
Absurd hoge marges maken de Nederlandse farmabedrijven met de verkoop van hun medicijnen. Zij vullen hun zakken met inkomsten door de verkoop van hun medicijnen met woekerwinsten en dit alles kost de Nederlandse staat bakken met geld....