Digitale visualisatie van omnichannel strategie in farma, gericht op HCP’s en communicatiekanalen

Wat we leerden van de vorige Omnichannel Wijzer en waarom dat nú relevant is

De vorige editie van de Omnichannel Wijzer leverde een schat aan inzichten op. Over hoe zorgprofessionals communiceren, via welke kanalen, met welke verwachtingen en waar ze afhaken. Veel dingen wisten we eigenlijk al. Of dachten we te weten. Toch bleek het voor veel organisaties waardevol om onderbouwd te kunnen zeggen “dit kanaal werkt wel, dat kanaal laten we los” of “onze doelgroep waardeert wél degelijk contact met farma, als het relevant is”. In deze blog delen we wat we meenemen uit de vorige editie. En waarom een nieuwe meting allesbehalve overbodig is.

Read More »

De patiënt in de lead! [impressie]

De patiënt is steeds meer een echte gesprekspartner in de organisatie van de zorg. Zo heeft Vasculitis International op 24 en 25 oktober jongstleden het European AAV Patient Summit 2024 georganiseerd waar dokters, verpleegkundigen en voorzitters van patiëntenverenigingen uit 11 landen bij elkaar kwamen.

Read More »
Beste toekomstige huisarts

Beste toekomstige huisarts,

Beste toekomstige huisarts, Allereerst: gefeliciteerd! Je hebt gekozen voor een beroep dat niet alleen uitdagend is, maar waar je ook een enorme impact mee kunt

Read More »

Ontdek de ‘patient experience’

Neem een kijkje in de wereld van de patiënt en ontdek de realiteit achter de claim dat de patiënt centraal staat. Is dit werkelijk het geval? Om dit te achterhalen heeft Samhealth op eigen initiatief een verkennend onderzoek uitgevoerd met de centrale vraag: hoe functioneert de zorg vanuit het perspectief van de patiënt?

Read More »

Van medezeggenschap naar eigenaarschap

De uit 2018 stammende Wet medezeggenschap cliënten zorginstellingen (Wmcz) wordt komend jaar geëvalueerd. Een mooie gelegenheid om eens goed na te denken over de (mede)zeggenschap van cliënten en hun omgeving in de zorg. Wat mij betreft gaat deze wet flink op de schop en wordt veranderd in een Wet eigenaarschap burgers.

Read More »

Goede koffie als essentie

Bij Samhealth erkennen we het belang van koffie als een onmisbare energiebooster en sociale ervaring tijdens de werkdag. Daarom zorgen we ervoor dat zowel medewerkers als klanten altijd toegang hebben tot heerlijke koffie, met onze gastvrouw Marleen die de voorkeuren van onze gasten kent. We hebben onderzocht waarom goede koffie zo essentieel is.

Read More »

Onze dienstverlening in de product life cycle van een geneesmiddel

Het op de markt brengen van een nieuw geneesmiddel is een complex traject dat zich over meerdere jaren uitstrekt. In elke fase van deze levenscyclus moeten farmaceutische bedrijven weloverwogen beslissingen nemen om het succes van hun product te waarborgen. SamHealth is hierbij een waardevolle partner, die een uitgebreid scala aan diensten biedt om deze strategische beslissingen te ondersteunen.

Read More »