Bedankt voor je bericht
Bedankt voor uw bericht. We zullen ons best doen om zo snel mogelijk contact met u op te nemen en uw vraag te beantwoorden. Uw geduld wordt gewaardeerd.
Met vriendelijke groet,
Samhealth
Klanten





























Blog
De vorige editie van de Omnichannel Wijzer leverde een schat aan inzichten op. Over hoe zorgprofessionals communiceren, via welke kanalen, met welke verwachtingen en waar ze afhaken. Veel dingen wisten we eigenlijk al. Of dachten we te weten. Toch bleek het voor veel organisaties....
Neem een kijkje in de wereld van de patiënt en ontdek de realiteit achter de claim dat de patiënt centraal staat. Is dit werkelijk het geval? Om dit te achterhalen heeft Samhealth op eigen initiatief een verkennend onderzoek uitgevoerd met de centrale vraag: hoe....
De uitdaging voor ons allemaal is om in deze spannende en bijzondere tijd inventief te zijn en de kans te pakken om op geheel andere wijze naar de markt en de onderneming waarvoor wij werken te kijken. Niet stil staan maar juist groeimogelijkheden creëren....
Het op de markt brengen van een nieuw geneesmiddel is een complex traject dat zich over meerdere jaren uitstrekt. In elke fase van deze levenscyclus moeten farmaceutische bedrijven weloverwogen beslissingen nemen om het succes van hun product te waarborgen. SamHealth is hierbij een waardevolle....
SON, de spreekbuis voor schildklierpatiënten in Nederland, bundelt krachten met DISCvision en Samhealth om de wensen en behoeften van patiënten in de huidige tijd te onderzoeken en te adresseren.....
Op mijn laatste blog over Value Based Healthcare heb ik veel reacties gekregen. Dat is fijn, omdat ik dan weet dat het gelezen wordt, en het heeft me ook in contact gebracht met één van de frontrunners van Value Based Healthcare in Nederland: Amgen.....
De huisartsenzorg is de ruggengraat van onze gezondheidszorg. Maar hoe kijken huisartsen naar het beleid van het kabinet? Onze HuisartsenScan onthult gemengde gevoelens: van hoop op verbeteringen tot zorgen over haalbaarheid en bureaucratie.....
"Samhealth en DISCvision onthullen dat generieke marketingstrategieën van farmaceutische bedrijven minder effectief zijn in het aanspreken van medisch specialisten. Hun onderzoek benadrukt de noodzaak voor meer vakinhoudelijke expertise en cultureel maatwerk, rekening houdend met super specialisaties en culturele verschillen, om effectief te communiceren met....
Het centraal stellen van de patiënt is een hot topic. Maar hoe kun je dat doen zonder hem te begrijpen, zonder nieuwsgierig te zijn naar zijn behoeften en drijfveren?....