Bedankt voor je bericht
Bedankt voor uw bericht. We zullen ons best doen om zo snel mogelijk contact met u op te nemen en uw vraag te beantwoorden. Uw geduld wordt gewaardeerd.
Met vriendelijke groet,
Samhealth
Klanten
Blog
SON, de spreekbuis voor schildklierpatiënten in Nederland, bundelt krachten met DISCvision en Samhealth om de wensen en behoeften van patiënten in de huidige tijd te onderzoeken en te adresseren.....
Neem een kijkje in de wereld van de patiënt en ontdek de realiteit achter de claim dat de patiënt centraal staat. Is dit werkelijk het geval? Om dit te achterhalen heeft Samhealth op eigen initiatief een verkennend onderzoek uitgevoerd met de centrale vraag: hoe....
Gedrag en communicatie in de zorg ontcijferd: Ontdek hoe gedragsvoorkeuren therapietrouw beïnvloeden en verbeter de zorg voor chronische aandoeningen met praktische tips uit onze nieuwe brochure.....
Op mijn laatste blog over Value Based Healthcare heb ik veel reacties gekregen. Dat is fijn, omdat ik dan weet dat het gelezen wordt, en het heeft me ook in contact gebracht met één van de frontrunners van Value Based Healthcare in Nederland: Amgen.....
De redactie ging in gesprek met Samhealth consultant en onderzoeker Teuntje van Oss. Zij voerde in 2022 veel patiëntenonderzoeken uit en neemt ons mee in de belangrijkste inzichten die dat opleverde.....
Volgens de Borstkanker Vereniging Nederland is zorg op maat essentieel, maar complex vanwege de diversiteit van patiënten. Samhealth en DISCvision onderzochten hoe patiëntprofielen, gebaseerd op het DISC-model, kunnen helpen bij het herkennen van verschillende behoeften van borstkankerpatiënten, wat bijdraagt aan beter begrip en zorg....
Beste toekomstige huisarts, Allereerst: gefeliciteerd! Je hebt gekozen voor een beroep dat niet alleen uitdagend is, maar waar je ook een enorme impact mee kunt maken. Een tijdje terug had ik de eer om een ervaren huisarts te interviewen. Wat hij deelde over het....
Het centraal stellen van de patiënt is een hot topic. Maar hoe kun je dat doen zonder hem te begrijpen, zonder nieuwsgierig te zijn naar zijn behoeften en drijfveren?....
Jan Smelik en Jan Kremer, leden van de Kwaliteitsraad van Zorginstituut Nederland, zien dat de coronacrisis samenwerking binnen ons zorgstelsel opeens vanzelfsprekend maakt en dat er in de samenleving een 'enorme bereidheid' is om naar elkaar om te zien....