Bedankt voor je bericht
Bedankt voor uw bericht. We zullen ons best doen om zo snel mogelijk contact met u op te nemen en uw vraag te beantwoorden. Uw geduld wordt gewaardeerd.
Met vriendelijke groet,
Samhealth
Klanten
![Bedankt - Samhealth 8](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/8-1.png)
![Bedankt - Samhealth 16](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/16.png)
![Bedankt - Samhealth 9](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/9-1.png)
![Bedankt - Samhealth 1](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/1-1.png)
![Bedankt - Samhealth 2](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/2-1.png)
![Bedankt - Samhealth 14](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/14-1.png)
![Bedankt - Samhealth 3](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/3-1.png)
![Bedankt - Samhealth 26](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/26.png)
![Bedankt - Samhealth 27](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/27.png)
![Bedankt - Samhealth 23](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/23.png)
![Bedankt - Samhealth 4](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/4-1.png)
![Bedankt - Samhealth 5](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/5-1.png)
![Bedankt - Samhealth 7](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/7-1.png)
![Bedankt - Samhealth 10](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/10-1.png)
![Bedankt - Samhealth 11](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/11-1.png)
![Bedankt - Samhealth 12](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/12-1.png)
![Bedankt - Samhealth 13](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/13-1.png)
![Bedankt - Samhealth 15](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/15.png)
![Bedankt - Samhealth 17](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/17.png)
![Bedankt - Samhealth 18](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/18.png)
![Bedankt - Samhealth 19](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/19.png)
![Bedankt - Samhealth 20](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/20.png)
![Bedankt - Samhealth 21](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/21.png)
![Bedankt - Samhealth 22](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/22.png)
![Bedankt - Samhealth 24](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/24.png)
![Bedankt - Samhealth 25](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/25.png)
![Bedankt - Samhealth 28](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/28.png)
![Bedankt - Samhealth 29](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/29.png)
![Bedankt - Samhealth NLVZE](https://samhealth.nl/wp-content/uploads/2023/11/NLVZE.png)
Blog
Jan Smelik en Jan Kremer, leden van de Kwaliteitsraad van Zorginstituut Nederland, zien dat de coronacrisis samenwerking binnen ons zorgstelsel opeens vanzelfsprekend maakt en dat er in de samenleving een 'enorme bereidheid' is om naar elkaar om te zien....
SON, de spreekbuis voor schildklierpatiƫnten in Nederland, bundelt krachten met DISCvision en Samhealth om de wensen en behoeften van patiƫnten in de huidige tijd te onderzoeken en te adresseren.....
Neem een kijkje in de wereld van de patiƫnt en ontdek de realiteit achter de claim dat de patiƫnt centraal staat. Is dit werkelijk het geval? Om dit te achterhalen heeft Samhealth op eigen initiatief een verkennend onderzoek uitgevoerd met de centrale vraag: hoe....
"Samhealth en DISCvision onthullen dat generieke marketingstrategieƫn van farmaceutische bedrijven minder effectief zijn in het aanspreken van medisch specialisten. Hun onderzoek benadrukt de noodzaak voor meer vakinhoudelijke expertise en cultureel maatwerk, rekening houdend met super specialisaties en culturele verschillen, om effectief te communiceren met....
Het op de markt brengen van een nieuw geneesmiddel is een complex traject dat zich over meerdere jaren uitstrekt. In elke fase van deze levenscyclus moeten farmaceutische bedrijven weloverwogen beslissingen nemen om het succes van hun product te waarborgen. SamHealth is hierbij een waardevolle....
We hebben er onze mond van vol in Nederland: de patiƫnt centraal stellen. Dat willen we toch allemaal? Benieuwd naar wat de patient centricity expert hierover te melden heeft zocht ik contact met Carla van de Guchte en interviewde haar over haar drijfveren.....
De uitdaging voor ons allemaal is om in deze spannende en bijzondere tijd inventief te zijn en de kans te pakken om op geheel andere wijze naar de markt en de onderneming waarvoor wij werken te kijken. Niet stil staan maar juist groeimogelijkheden creƫren....
Volgens de Borstkanker Vereniging Nederland is zorg op maat essentieel, maar complex vanwege de diversiteit van patiƫnten. Samhealth en DISCvision onderzochten hoe patiƫntprofielen, gebaseerd op het DISC-model, kunnen helpen bij het herkennen van verschillende behoeften van borstkankerpatiƫnten, wat bijdraagt aan beter begrip en zorg....
Bij Samhealth erkennen we het belang van koffie als een onmisbare energiebooster en sociale ervaring tijdens de werkdag. Daarom zorgen we ervoor dat zowel medewerkers als klanten altijd toegang hebben tot heerlijke koffie, met onze gastvrouw Marleen die de voorkeuren van onze gasten kent.....