Bedankt voor je bericht
Bedankt voor uw bericht. We zullen ons best doen om zo snel mogelijk contact met u op te nemen en uw vraag te beantwoorden. Uw geduld wordt gewaardeerd.
Met vriendelijke groet,
Samhealth
Klanten
Blog
Platform Marketing in Farma redacteur Cornelie Abrahams interviewde Ben Prins. Ben is mede-oprichter van communicatiebureau PVW Amsterdam. Een full service bureau dat vooral farmaceutische bedrijven ondersteunt in de marketing- en communicatie activiteiten.....
De uit 2018 stammende Wet medezeggenschap cliënten zorginstellingen (Wmcz) wordt komend jaar geëvalueerd. Een mooie gelegenheid om eens goed na te denken over de (mede)zeggenschap van cliënten en hun omgeving in de zorg. Wat mij betreft gaat deze wet flink op de schop en....
Het gaat er vaak over: hoe houden we de zorg houdbaar in een samenleving waarin we steeds ouder worden en het aandeel werkenden door ontgroening afneemt? Gelukkig zijn er belangrijke ontwikkelingen gaande die er in de toekomst voor moeten zorgen dat de gezondheidszorg niet....
We hebben er onze mond van vol in Nederland: de patiënt centraal stellen. Dat willen we toch allemaal? Benieuwd naar wat de patient centricity expert hierover te melden heeft zocht ik contact met Carla van de Guchte en interviewde haar over haar drijfveren.....
Op mijn laatste blog over Value Based Healthcare heb ik veel reacties gekregen. Dat is fijn, omdat ik dan weet dat het gelezen wordt, en het heeft me ook in contact gebracht met één van de frontrunners van Value Based Healthcare in Nederland: Amgen.....
samhealth heeft zich als adviesbureau helemaal gespecialiseerd in de zorg. Jan Smelik is, naast zijn directe werkzaamheden als managing partner van Samhealth, zeer actief in het zorgdomein, zowel in zijn woonplaats Austerlitz, waar hij een zorgcoöperatie heeft opgericht, als landelijk....
SON, de spreekbuis voor schildklierpatiënten in Nederland, bundelt krachten met DISCvision en Samhealth om de wensen en behoeften van patiënten in de huidige tijd te onderzoeken en te adresseren.....
"Samhealth en DISCvision onthullen dat generieke marketingstrategieën van farmaceutische bedrijven minder effectief zijn in het aanspreken van medisch specialisten. Hun onderzoek benadrukt de noodzaak voor meer vakinhoudelijke expertise en cultureel maatwerk, rekening houdend met super specialisaties en culturele verschillen, om effectief te communiceren met....
Value Based Healthcare ofwel VBHC: wie weet wat het precies betekent? Overal en nergens hoor ik tegenwoordig de oproep om te werken aan “value based healthcare”. Alle farmabedrijven vullen, op hun eigen manier en met wisselend succes, het value based healthcare denken in. Want....