Bedankt voor je bericht
Bedankt voor uw bericht. We zullen ons best doen om zo snel mogelijk contact met u op te nemen en uw vraag te beantwoorden. Uw geduld wordt gewaardeerd.
Met vriendelijke groet,
Samhealth
Klanten





























Blog
De vorige editie van de Omnichannel Wijzer leverde een schat aan inzichten op. Over hoe zorgprofessionals communiceren, via welke kanalen, met welke verwachtingen en waar ze afhaken. Veel dingen wisten we eigenlijk al. Of dachten we te weten. Toch bleek het voor veel organisaties....
We hebben er onze mond van vol in Nederland: de patiënt centraal stellen. Dat willen we toch allemaal? Benieuwd naar wat de patient centricity expert hierover te melden heeft zocht ik contact met Carla van de Guchte en interviewde haar over haar drijfveren.....
Bij Samhealth erkennen we het belang van koffie als een onmisbare energiebooster en sociale ervaring tijdens de werkdag. Daarom zorgen we ervoor dat zowel medewerkers als klanten altijd toegang hebben tot heerlijke koffie, met onze gastvrouw Marleen die de voorkeuren van onze gasten kent.....
Neem een kijkje in de wereld van de patiënt en ontdek de realiteit achter de claim dat de patiënt centraal staat. Is dit werkelijk het geval? Om dit te achterhalen heeft Samhealth op eigen initiatief een verkennend onderzoek uitgevoerd met de centrale vraag: hoe....
De patiënt is steeds meer een echte gesprekspartner in de organisatie van de zorg. Zo heeft Vasculitis International op 24 en 25 oktober jongstleden het European AAV Patient Summit 2024 georganiseerd waar dokters, verpleegkundigen en voorzitters van patiëntenverenigingen uit 11 landen bij elkaar kwamen.....
Het centraal stellen van de patiënt is een hot topic. Maar hoe kun je dat doen zonder hem te begrijpen, zonder nieuwsgierig te zijn naar zijn behoeften en drijfveren?....
Beste toekomstige huisarts, Allereerst: gefeliciteerd! Je hebt gekozen voor een beroep dat niet alleen uitdagend is, maar waar je ook een enorme impact mee kunt maken. Een tijdje terug had ik de eer om een ervaren huisarts te interviewen. Wat hij deelde over het....
Gedrag en communicatie in de zorg ontcijferd: Ontdek hoe gedragsvoorkeuren therapietrouw beïnvloeden en verbeter de zorg voor chronische aandoeningen met praktische tips uit onze nieuwe brochure.....
Het op de markt brengen van een nieuw geneesmiddel is een complex traject dat zich over meerdere jaren uitstrekt. In elke fase van deze levenscyclus moeten farmaceutische bedrijven weloverwogen beslissingen nemen om het succes van hun product te waarborgen. SamHealth is hierbij een waardevolle....